.
Pelicans Report
 
Page 8 of 17 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... LastLast
Results 176 to 200 of 420

Thread: Game Thread: New Orleans Hornets @ Golden State Warriors

  1. #176
    Anderson is chuckin lol. Obviously we all want him to shoot shoot shoot but when he's a little off he needs to let the other guys try to get into it

  2. #177
    Hollygrove 4 Life DroopyDawg's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Too far from Home
    Posts
    3,271
    Dang AD back out there... dude is logging some minutes. We play the Clips tomorrow he's gonna be tired as ****.

  3. #178
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    Quote Originally Posted by DroopyDawg View Post
    LOL I saw it after I posted. Its all good bruh... maybe one day we'll get a PG that can run that P/R like CP did. We finally have someone that can finish ala Tyson, but Greivis refuses to give him a chance.

    Baby steps.
    Watch that cat from syracuse carter williams. im serious about this kid too. Dude is a mix of cp3 and jennings at 6'6 with elite vision. We need him.

  4. #179
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    roberts is horrible on defense smh...ready to c him go

  5. #180
    Roberts is garbage .. Straight up garbage
    Dell Demps PLEASE get us some scorers!

  6. #181

    Game Thread: New Orleans Hornets @ Golden State Warriors

    Quote Originally Posted by MMEmbreno View Post
    Anderson is chuckin lol. Obviously we all want him to shoot shoot shoot but when he's a little off he needs to let the other guys try to get into it
    It's hard not to because no one else is trying to throw up shots.

  7. #182
    There's nobody on the streets better than Roberts ?

  8. #183
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    I'll take ryno chuckin 3s all day lol..if we aint gonna feed ad on the inside and austin aint gonna be aggressive let him

  9. #184
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    there u go rivers!!! attack the hoop man...thats what u do best

  10. #185
    A Soulful Sports Fan Contributor Eman5805's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    20,004
    Gotta say. I'm impressed with Mark Jackson's job. He's got these dudes playing solidly.

    And Austin is finishing at the basket much, much, much better now.

  11. #186
    We don't get any calls for our young guys, refs are pothetic.

  12. #187
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    Quote Originally Posted by Eman5805 View Post
    Gotta say. I'm impressed with Mark Jackson's job. He's got these dudes playing solidly.

    And Austin is finishing at the basket much, much, much better now.
    absolutely agree with both...im excited for rivers future with this team

  13. #188
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    Quote Originally Posted by sterlr View Post
    We don't get any calls for our young guys, refs are pothetic.
    none and it pisses me off

  14. #189
    Quote Originally Posted by sterlr View Post
    We don't get any calls for our young guys, refs are pothetic.
    This.

    "I'm not going to allow my putative owner to answer that question, this is an NBA related press conference. Paul Tagliabue and Roger Goodell have collectively sung their praises of Tom and if uh ESPN has a problem with that tell Mr. Skipper to call me at my office."

  15. #190
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    roberts smh

  16. #191

    Game Thread: New Orleans Hornets @ Golden State Warriors

    Quote Originally Posted by Eman5805 View Post
    Gotta say. I'm impressed with Mark Jackson's job. He's got these dudes playing solidly.

    And Austin is finishing at the basket much, much, much better now.
    The thing I like about Jackson is while he preaches defense and hustle, he gives his guys a lot of freedom to play their game offensively.

  17. #192
    The Franchise Shelbywmccarty's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    West Monroe, LA
    Posts
    1,466

    Game Thread: New Orleans Hornets @ Golden State Warriors

    I can't understand no play for x. And none for miller and plenty for McGuire

  18. #193
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    please get this junk mfr off the court

  19. #194
    A Soulful Sports Fan Contributor Eman5805's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    20,004
    We'll have to hold best we can. We're gonna suffer on the boards without Davis in.

  20. #195
    The Franchise
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    metairie
    Posts
    1,201
    Put Roberts on the ****ing bench

  21. #196
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    amen...roberts is on the bench where he belongs

  22. #197
    All World Pelicans78's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Lake Charles, LA
    Posts
    15,656
    I wish somebody would just punch Roberts in the face.

    Emeka Okafor - Joe Smith - Carmelo Anthony - Manu Ginobili - Jason Williams

    Al Jefferson - James Posey - Aaron McKie - Shaun Livingston

  23. #198
    Where's Miller for D and shooting? Monty pisses me off with stupid player rotaions

  24. #199
    Basketball Guru    Contributor   
    kclaboy504's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5,924
    cmon guys lets go on a run here

  25. #200
    Quote Originally Posted by Nola Hornet View Post
    The thing I like about Jackson is while he preaches defense and hustle, he gives his guys a lot of freedom to play their game offensively.
    I don't understand why Monty doesn't take this approach .. We need to play much faster and looser on offense . We need to get rid of this crappy pick & roll offense until we get a legit pg . Monty needs to say Frick it and just start letting loose on offense

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •