.
Pelicans Report
 
Page 7 of 11 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast
Results 151 to 175 of 261

Thread: Gameday: Hornets vs Knicks 11/20

  1. #151
    Okay vasquez STOP WITH THIS BACK TO BASKET 40 FEET AWAY!!! OMG MOVE YOUR FEET

  2. #152
    All World Contributor FlyGirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Walkin to N.O.
    Posts
    20,012

  3. #153
    All World Contributor FlyGirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Walkin to N.O.
    Posts
    20,012
    If he would've made that I would've just fell out. That would've been unreal.

  4. #154

  5. #155
    Austin F. Rivers.

    Quote Originally Posted by Da_Beez_Neez View Post
    monty williams listed as a player?

    http://espn.go.com/nba/boxscore?id=400277875
    WTF? Lmao.....

    "I'm not going to allow my putative owner to answer that question, this is an NBA related press conference. Paul Tagliabue and Roger Goodell have collectively sung their praises of Tom and if uh ESPN has a problem with that tell Mr. Skipper to call me at my office."

  6. #156
    Offensive rebounds, turnovers, and poor perimeter defense continues to be our undoing.

  7. #157
    Rookie Vetler's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Münster (Germany)
    Posts
    68
    everyone had rivers written of after a few games into his nba career as a 20 year old! be patient guys! this kid has a ton of potential and a lot of time to work on his game!

  8. #158
    Quote Originally Posted by Da_Beez_Neez View Post
    monty williams listed as a player?

    http://espn.go.com/nba/boxscore?id=400277875
    lol

  9. #159
    For all the +/- losers... Lance thomas +7 and Ryan ANderson +1 are only + players.... are you going to tell me Lance Thomas is a best player tonight... ROFL

  10. #160
    Hornets fan from NJ! Vinny6420's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    NJ
    Posts
    1,873
    Yeah people want Rivers dead for no reason, let the dude grow
    New Orleans Pelicans-Seattle Seahawks-Atlanta Braves-Anaheim Ducks


    RIP HunnyB

    This fits HunnyB/FlyGirl so well- https://www.youtube.com/watch?v=IyzTiSEfM00

  11. #161
    All-Star Razorpens's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Louisiana
    Posts
    306
    Quote Originally Posted by Vetler View Post
    everyone had rivers written of after a few games into his nba career as a 20 year old! be patient guys! this kid has a ton of potential and a lot of time to work on his game!
    I didn't
    Ballin

  12. #162
    Quote Originally Posted by Inner_GI View Post
    For all the +/- losers... Lance thomas +7 and Ryan ANderson +1 are only + players.... are you going to tell me Lance Thomas is a best player tonight... ROFL
    Considering he played a big role in limiting Anthony to 4 points in the second quarter, It's not a stretch.

  13. #163
    All World Contributor FlyGirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Walkin to N.O.
    Posts
    20,012
    Jennifer Hale ‏@JenHale504
    At the half: #Hornets shooting 50% FG, 50% 3 PT, 70% FT. #Knicks: 45.2% FG, 40.9% 3PT, 66.7% FT.

  14. #164
    It's exciting to see these flashes of brilliance from Austin.

    He's gonna be so good for us.

  15. #165
    Quote Originally Posted by NOH2313 View Post
    It's exciting to see these flashes of brilliance from Austin.

    He's gonna be so good for us.
    Looked like he gained some confidence after hitting a couple of shots. You could see it in his movement. He looks more decisive and confident with the ball.

  16. #166
    Hornets fan from NJ! Vinny6420's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    NJ
    Posts
    1,873
    Quote Originally Posted by HunnyB View Post
    Jennifer Hale ‏@JenHale504
    At the half: #Hornets shooting 50% FG, 50% 3 PT, 70% FT. #Knicks: 45.2% FG, 40.9% 3PT, 66.7% FT.
    Wow she is a GODDESS

  17. #167
    All World Contributor FlyGirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Walkin to N.O.
    Posts
    20,012
    I wonder if he watched that Truehoop TV segment. Then another ESPN writer decided to point out that Davis has the best rookie PER and Austin has the worst.

  18. #168
    I hate calls where the defender just stands with his hands straight up in the air. Those are such BS calls.

  19. #169
    Aminu has just been awful tonight.

  20. #170
    Hornets fan from NJ! Vinny6420's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    NJ
    Posts
    1,873
    Kidd looks so stupid with a headband -___-

  21. #171
    All World Contributor FlyGirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Walkin to N.O.
    Posts
    20,012
    We have to shoot the ball and make shots because the refs ain't doing us no favors.

  22. #172
    Hornets fan from NJ! Vinny6420's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    NJ
    Posts
    1,873
    Lopez lol

  23. #173
    All World Contributor FlyGirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Walkin to N.O.
    Posts
    20,012
    OMG Aminu!

  24. #174
    no defense at all

  25. #175
    Get Aminu out of there!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •