.
Pelicans Report
 
Results 1 to 13 of 13

Thread: Season 2 - Playoffs Round 2 - Games 4-7 Results

  1. #1
    Fire Monty!! Contributor AD23forMVP's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    13,918

    Season 2 - Playoffs Round 2 - Games 4-7 Results

    PelicansReport.com Sim League
    New Orleans Hornets General Manager

  2. #2
    SHAREEEEEEEEFFFFFFFF! SUPID IR!



    took em to 7... good season... GO MAVS!
    Last edited by BeeBall Reasons; 09-07-2012 at 07:12 PM.

  3. #3
    The Mad Titan    Contributor   
    BallSoHard's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    13,714
    Wow, I love you Shaq and Grant Hill. Lakers Mavs WCF rematch, THAT is a rivalry.

  4. #4
    The Mad Titan    Contributor   
    BallSoHard's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    13,714
    Grant hill with 3 Triple Doubles in 4 games. WOW

  5. #5
    CP3 has deceitful eyes ohnosono's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Paul's balls
    Posts
    2,945
    Quote Originally Posted by BallSoHard View Post
    Wow, I love you Shaq and Grant Hill. Lakers Mavs WCF rematch, THAT is a rivalry.
    you're welcome! lol congrats though man

  6. #6
    Pistol Pete Would Be Proud!! LoCo89's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    New Orleans
    Posts
    3,404
    Quote Originally Posted by BeeBall Reasons View Post
    SHAREEEEEEEEFFFFFFFF! SUPID IR!



    took em to 7... good season... GO MAVS!
    Lmao two star wars references now!
    HR SIM LEAGUE: MEMPHIS GRIZZLIES


    Mod over at reddit.com/r/NOLAPelicans

  7. #7
    All World Pelicans78's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Lake Charles, LA
    Posts
    15,725
    The WC semifinals were epic. The WCFs will be legendary.

    Emeka Okafor - Joe Smith - Carmelo Anthony - Manu Ginobili - Jason Williams

    Al Jefferson - James Posey - Aaron McKie - Shaun Livingston

  8. #8
    Quote Originally Posted by LoCo89 View Post
    Lmao two star wars references now!
    this offseason may the force be with you

  9. #9
    Pistol Pete Would Be Proud!! LoCo89's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    New Orleans
    Posts
    3,404
    Quote Originally Posted by Hornets78 View Post
    The WC semifinals were epic. The WCFs will be legendary.

  10. #10
    At least I didn't get swept. Bulls.. I'm coming for y'all


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #QUAILS MOM

  11. #11
    The Franchise Make It Rain's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Metairie
    Posts
    1,136
    Quote Originally Posted by bojangles837 View Post
    At least I didn't get swept. Bulls.. I'm coming for y'all


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    I ain't scared haha

  12. #12
    The Mad Titan    Contributor   
    BallSoHard's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    13,714
    Just won a silent auction for a framed signed photo of magic an Jordan, holy ****

  13. #13
    What was the issue with shareef? Can I put Corliss Williamson back on my roster after being on the IR?

    HR Sim League - Washington Wizards

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •